בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

על טמטום האוונגרד והאינפנטיליות שלו

הטקסט לא יכול לשמש תירוץ לנפילה האמנותית המוחצת של ההמחזה. הוא כן יכול, וזה אכן מְצער, להוות פלטפורמה למגלומניה של לא מעט בימאים, שלא פעם בוחרים לממש דווקא את הפוטנציאל הזה של היצירה השייקספירית, ובהצלחה מהממת

8תגובות

שייקספיר, "המלט", הפקה של תיאטרון השאוביהנה בברלין, בבימויו של תומאס אוסטרמייר שלוש הפקות של מחזות שקספיריים, שהיו לא פחות מקטסטרופה, נותרו חרותות בזיכרוני: "מקבת" בבימויו של ג'ון קראולי עם רופוס סיוול (Sewell) בתפקיד הראשי, "המלך ליר" בבימויו של רוברט סטרואה בתיאטרון הקאמרי עם יוסי פולק בתפקיד ליר, ו"המלט" בבימויו של תומאס אוסטרמייר (Ostermeier), שבימים אלה מעלה להקת תיאטרון השאוביהנה (Schaubühne) בברלין בכיכובו של לארס איידינגר. "מקבת" הוא מחזה בעייתי מאוד, ההתלבטות המוסרית של הבהמה הרוצחת לא...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו