בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תמונה

החיים הארוטיים של הציורים

ההיסוסים, הספקות והגמגומים של הצייר, שאותם מכסה הציור הסופי

5תגובות

אני חש כפוי ממש לכתוב כמה מלים על רישום הפחם הגדול של צוקי גרביאן, "פנטימנטו מס' 4. 2018", התלוי בימים אלו ממש בביתן הלנה רובינשטיין של מוזיאון תל אביב. מה שגרביאן עשה זה לרשום בפחם את הדימוי שמתקבל מתצלומי רנטגן ורדיוגרף שבהם משתמשים רסטורטורים וחוקרים כשהם מצלמים יצירות מופת. לפנינו רישום על פי תצלום שכזה שנעשה ל"קריאה למתי" מאת קרוואג'ו. איך עלינו להבין את הרישום של מה שביקש לחמוק מכל תיעוד? רישומם של ההיסוסים, הספקות, והגמגומים של הצייר, שאותם מכסה בעצם הציור הסופי. לא רק הילדות המתוקה של...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו