בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עם אוּם כּוּלְת'וּם בקהיר

קונצרט של שירי "הגברת הראשונה של השירה הערבית" באולם תיאטרון אל־גוּמְהוּרִיָה במרכז העיר. הקהל כולו מכיר את השירים, ומכיר כל תג וכל תו בהם. חלק ממנו מלווה את המוסיקה בתנועות ידיים ו"מנצח" על התזמורת. לפי הכללים הבלתי כתובים, מותר להריע ואף לשרוק בהפסקות או באתנחתאות בתוך השירים, אך לא במהלך השירה

10תגובות

ושוב הייתי בקהיר, ושוב הלכתי לשמוע את אוּם כּוּלְת'וּם. לא אותה, את השירים שלה. אוּם כּוּלְת'וּם! ללא עוררין הזמרת הגדולה ביותר של מצרים בכל הזמנים, וללא ספק אחת הגדולות בעולם. כאשר אומרים על מישהו שהוא גדול מן החיים, מתכוונים למישהי כמו אום כלת'ום. במחשבה שנייה, הביטוי הזה קטן עליה. מדי פעם אני מגיע לקהיר, ולא תמיד מתאפשר לי להגיע לקונצרט של מוסיקה מצרית קלסית. הפעם שיחק לי המזל. היה קונצרט של (שִירֵי) אום כלת'ום במוצאי שבת. היה לי ערב פנוי, וכאשר הלכתי לבדוק אם יש כרטיסים התברר שנשאר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו