גלדים, דימומים וצלקות בעבודותיה של מיכל נאמן

בתערוכה ''WIT ויץ WITZ'' מצליחה נאמן לתת ביטוי ממשי, אמנותי ואסתטי לתהליך מתמשך של הגלדת פצעים פנימיים המתרחש ביצירותיה

עוזי צור
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עוזי צור

מיכל נאמן – ''WIT ויץ WITZ'', 
גלריה גורדון, תל אביב

הרמז לתערוכה כולה, ואולי לכל גוף יצירתה של מיכל נאמן, מצוי אולי בהזמנה המודפסת לתערוכה, שבה מופיע תקריב על פני צלקת בהירה המתערסלת ברקמת העור כסהר דק. בחלקה האחורי של התערוכה, בחלל הפנימי, המתפקד גם כמין תת־מודע לגוף היצירה המרכזי, הקדמי, תלוי דיפטיך שהוא אחד מיוצאי הדופן בתערוכה – ''כתב יתדות'', שני צילומי גפיים אנושים הנגלים מבעד לשחור הבגד המופשל, שבו נגלות כעין מפות של צלקות בהירות של חתכי להבים חדים שהגלידו והבריאו, חתכים שפגעו במעטה הגוף במתכוון.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ