בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הרעילות והשיכרון בציוריו של מריק לכנר

כשאתה מוקף מכל עבר בציורי השמן המאסיביים ורוחשי החיים של לכנר מכה בך ריח צבע השמן עד כדי עילפון. האם הוא הרעיל ושיכר את לכנר עצמו?

תגובות

מריק לכנר: "Niger River” 
גלריה רוזנפלד, תל אביב כשאתה מוקף מכל עבר בציורי השמן המאסיביים ורוחשי החיים של מריק לכנר מכה בך ריח צבע השמן עד כדי עילפון. האם הוא הרעיל ושיכר את לכנר עצמו? את התוצאה חווים בציורים גופם - ולציוריו יש בהחלט גוף. שכבות הצבע לעתים הן עבות כל כך, שייקח להן עוד חודשים רבים עד שייבשו, ובינתיים הציורים נמצאים במצב צבירה די נזיל; מצב שהוא חומרי ונפשי כאחד. הגופניות היא חלק אורגני מעשייתם ומתחושתם של הציורים. קטעים מסוימים כמו נלושו באצבעות ידיו של האמן כאילו היתה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו