בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפיסול כשיר הלל לַביתי

בתערוכה של הילה טוני נבוק הופך עולם החפצים הדוממים, המרכיבים את ה"מכונות" של השיגרה הביתית, למכונות חסרות שחר של יופי קר ואלגנטי

תגובות

הילה טוני נבוק, “מקורות”, גלריה נגא, תל־אביב ניחוח מתקתק ועדין של ניקיון ביתי אופף את תערוכתה המיוחדת של הילה טוני נבוק. מעשי הפיסול שלה הם שיר הלל לַביתי, לא במובנו האינטימי־משפחתי, אלא עולם החפצים הדוממים המרכיבים ומפעילים את ה"מכונות" של השיגרה הביתית, שהיו תחת ידיה של נבוק למכונות חסרות שחר של יופי קר ואלגנטי, של שימושיות שהומרה ביופי לשמו, נוסחאות של משקלים ואיזונים; של נפחים, צורות וצבעים, כמין חדר תצוגה ביריד מופרך של דומסטיקה משובשת בארץ צפון־מערב אירופית. כי יש משהו מאוד לא...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו