המחול כשלד של מחזמר שהופשט מהמלים

על התערוכה “מחזיר האור” של עלמה שניאור והתערוכה "קומה 43" של דגנית שמי ורולי אליעזרוב, התוהה על הקשר הטעון שבין מחול למקום

עוזי צור
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עוזי צור

דגנית שמי ורולי אליעזרוב, קומה 43, אוצרת יעל קיני, גלריית הקיבוץ, 
תל אביב

תערוכת המיצב המרתקת והיפה עד מאוד של דגנית שמי ורולי אליעזרוב תוהה על הקשר הטעון שבין מחול למקום ובין מקום לגופו, כמו היה יישות עצמאית, כמו היה נפש פעילה. בחלל הכניסה מוקרן לעצמו ''2 קילו ים'' שבו רוקדת להקתה הניו־יורקית של שמי בגרם המדרגות המוביל מוול סטריט לכנסייה המתודיסטית – מחול שהוא משחק איזון והפרת האיזון; של כוח ותלות בין הרקדנים השונים. המחול כולו נדמה לשלד של מחזמר שהופשט מהמלים, מהמוסיקה ומהעלילה, לתמצית הקשר שבין משתתפיו וביניהם לבימת ההתרחשות.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ