${m.global.stripData.hideElement}

 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עוצמת המדיטציה ככוח יוצר

יצירתו של מוטוי יממוטו, שהציג במוזיאונים החשובים בעולם אך עדיין מוצא את עיקר פרנסתו כרואה חשבון, נראית כמו היתה יציר של הטבע עצמו

תגובות

מוטוי יממוטו: “הגן הצף”, גלריה עינגע, תל־אביב כשמנסים להעמיק אל יצירה יפנית עכשווית השואבת מן המסורת היפנית – כיצירתו של מוטוי יממוטו, המרגשת ביופיה, בתבונתה וברוחניותה – יש לגשר על הפער שבין התרבויות מתוך הבנה שהחלוקה המערבית לדקורטיבי ואמנותי אינה מתקיימת באמנות היפנית. הדקורטיבי לכאורה יכול להתרומם לספֵירות עליונות ולהישאר דקורטיבי. אף על פי שיממוטו כבר הציג במוזיאונים החשובים בעולם הוא עדיין מוצא את עיקר פרנסתו כרואה חשבון. וכמו שהוא אינו מביט על עצמו באופן מנופח, כך גם יצירתו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#