בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הרישום כסיסמוגרף של האמנות

האוצרת אירית הדר מגישה במוזיאון תל־אביב לאמנות חתך מרהיב של רישומים, כפנינים המושחלות על חוט דמיוני העובר בין תקופות וסגנונות

תגובות

רישומים, למשל: מבחר מאוסף המוזיאון, אוצרת: אירית הדר, מוזיאון תל־אביב לאמנות ראשית, הם מתקיימים כל אחד לגופו. עולם שלם האצור ברישום, בחותם האמן הרושם, רישום שהוא מתווה לציור, או רישום לשם רישום - וכך יש להתייחס אל כל אחד מהעבודות שליקטה אירית הדר מאוספי מוזיאון תל־אביב לאמנות. אחרי הדפסי האקספרסיוניסטים הגרמנים אדווארד מונק, הגיע תורם של אוצרות הרישום. החתך שהדר אצרה מרהיב כפנינים המושחלות על חוט דמיוני העובר בין הרישומים מהתקופות והסגנונות השונים, מהמאה השמונה־עשרה ועד ימינו, ושוזר אותם...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו