עוזי צור

יונתן הירשפלד: ''Foramen Magnum'', גלריה רוארט, תל־אביב
אחד הדברים שיונתן הירשפלד עושה בתערוכתו המרתקת והמורכבת הוא לחשוף את השנדליר, הלוסטרה, שבבסיס המודרנה הישראלית. כלומר, הנברשת הסגפנית ודלת החומר, הקיבוצית. משה קופפרמן הצפין בסורג שפתו הציורית (של שלד הברזל החבוי בבשר הבטון הנושא על גופו את מקצב לוחות העץ שביניהן נוצק; בהיפתחות וחסימה המבטלות זו את זו) את כל העולם האירופי שהשאיר מאחור, כפי שהוא טמון עמוק בתת תודעה האישית והקיבוצית.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ