בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השנדליר שבבסיס המודרנה הישראלית

יצירתו של יונתן הירשפלד חורגת מהוויזואלי לשמו ומתיכה אל גוף העשייה אלמנטים יהודיים של זיכרון, שבהם הוא מנתח את גופת האמנות המערבית

תגובות

יונתן הירשפלד: ''Foramen Magnum'', גלריה רוארט, תל־אביב אחד הדברים שיונתן הירשפלד עושה בתערוכתו המרתקת והמורכבת הוא לחשוף את השנדליר, הלוסטרה, שבבסיס המודרנה הישראלית. כלומר, הנברשת הסגפנית ודלת החומר, הקיבוצית. משה קופפרמן הצפין בסורג שפתו הציורית (של שלד הברזל החבוי בבשר הבטון הנושא על גופו את מקצב לוחות העץ שביניהן נוצק; בהיפתחות וחסימה המבטלות זו את זו) את כל העולם האירופי שהשאיר מאחור, כפי שהוא טמון עמוק בתת תודעה האישית והקיבוצית. הירשפלד חופר וחושף, פיסית ורעיונית, את השנדליר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו