בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האמנים שמייצגים את הניגוד והעושר באמנות המקומית

בתערוכתו של יהושע בורקובסקי מרגישים שפוסעים אל גני עדן אבודים. היא שונה כרחוק מזרח ממערב מתערוכתו המרתקת של תמיר צדוק

תגובות

 יהושע בורקובסקי: ''מראות. הגן (3). פוטומורפוזיס'', גלריה נגא, תל אביב כשנכנסים אל תערוכתו החדשה של יהושע בורקובסקי נדמה שפסעת אל תוך שלמות המקיפה אותך ומובילה אותך הלאה, אל מעבר לאופק לא נראה, אל גני עדן אבודים שמראותיהם משתקפים זה בזה בהרמוניה שמעטים יכולים לברוא כמותה, ללא שמץ של התייפייפות או רגש מיותר, כבורקובסקי. לכאורה, התערוכה כוללת רק שמונה עבודות. אך הן יוצרות מין שדרה הנושאת אותך פנימה והלאה: שמונה הזרקות דיו פנורמיות על נייר ארכיוני שכל אחת מהן נדמית למין שעון־חול שהזמן קפא בו...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו