בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לעקור את שיני הזיכרון

מנעד מוסיקלי של קוביות בטון ביצירתו של אריאל שלזינגר מתכתב עם פרויקט הזיכרון האנטי-מונומנטלי של האמן הגרמני גונטר דמינג

תגובות

אריאל שלזינגר - ''ללא שם'', גלריה דביר, תל אביב 
אריאל שלזינגר ווילפרדו פרייטו - “Hiding Wood in Trees”, המרכז לאמנות עכשווית, תל אביב הן מפוזרות במקבצים משתנים על פני מרחבי הרצפה העצומים של גלריה דביר (אותו בניין חריג בדרום העיר, שבשימושו הקודם היה בית מלאכה לייצור כלים סניטרים), כמו שיני זהב שנעקרו מפיות של ענקי הזיכרון, והתסמיך השואתי ל"שאריות" אנוש כעדות להשמדה תעשייתית אינו מקרי. מנעד מוסיקלי של קוביות בטון, שאחת מפאותיהן מצופה פליז, מתכתב עם אותו פרויקט זיכרון מתמשך של האמן הגרמני...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו