בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פיגומים של שלמות

ב''ערבסק 3#'' הכל גלוי וחשוף ואין סודות, אך זאת בלי לאבד את הקסם של אחורי הקלעים המעצימים את היופי והתבונה של המסורת

תגובות

מחמוד קייס, ערבסק 3#, אוצרת אפרת לבני, מוזיאון תל אביב לאמנות ניצבתי לפני קיר פיגומי העץ של מחמוד קייס, המתחקים אחר שלמות האורנמנטיקה של המזרח דווקא בגולמיותם המכוונת והעדינה. הערבסקות המוגדלות הללו וצלן הזכירו לי את דוגמאות המשרביות המסוככות על מרפסות הבתים בערי ערב העתיקות, נותנות לרוח ולאור המסונן לחדור מבעד לחריריהן אל פנים הבית בלי לחשוף את סודותיו אל הרחוב. הן גם הזכירו לי את חזית ''מכון העולם הערבי'' שלגדות הסיין, שהיא משרבייה מודרנית העשויה כולה מרצף אורנמנטלי של צמצמי פלדה (כשל...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו