שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הגבול שבין זיכרון לשיכחה אצל מירוסלב בלקה

תערוכתו של בלקה עוסקת במונומנטליות של הזיכרון שקרסה פנימה והתרוקנה מתוכן, ונותרו רק מתאריה, מעטפותיה, נקודות הכובד לעצמן

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

מירוסלב בלקה — ''RMMBRNC'', גלריה דביר, תל אביב

גלריה דביר היא אחת הגלריות הוותיקות והמובילות באמנות הישראלית. בשנים האחרונות אירחה הגלריה שורה מרשימה של אמנים בין־לאומיים המציבים אותה בשורה הראשונה של הגלריות בעולם. לא אחת יוצרים האמנים הללו במיוחד לתערוכות של גלריה זו, מתוך התייחסות למקום. זוהי בחירה מודעת ומכוונת ששינתה את "האיזון הנכון" שבין הישראלי לבין־לאומי ודחקה הצידה את אמני הגלריה הישראלים, כיהודית לוין וברק רביץ.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ