''Wall Run'': כמעט מקדש, כמעט קדושה

כשנכנסים אל המיצב של אורלי סבר נדמה שחודרים אל חידתו של מקדש מצרי קדום, שהופשט אל האלמנטים הגיאומטריים מתוך שימור כוחו העל־זמני

עוזי צור
עוזי צור

אורלי סבר — ''Wall Run'', אוצרת איה לוריא, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית

בקרקעית בריכת האור הענקית של מוזיאון הרצליה, בחיק המיצב הפיסולי של אורלי סבר, אפשר לחוש בעוצמת האלמנטים הבסיסיים שאורלי סבר אילפה במו ידיה אל חוקי החלל הזה בלי לאבד את תחושת הבראשיתיות. אל האחדות העזה של האלמנטים והחלל נופל מלמעלה אור היום העירום מבעד לגריד העצום של גג החלל ונטמע בה, עד שהמכלול היה לכמעט מקדש והתחושה לכמעט קדושה. כשנכנסים אל המיצב הפיסולי של סבר נדמה שחודרים אל חידתו של מקדש מצרי קדום, שהופשט אל האלמנטים הגיאומטריים מתוך שימור כוחו העל־זמני.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ