בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

''Wall Run'': כמעט מקדש, כמעט קדושה

כשנכנסים אל המיצב של אורלי סבר נדמה שחודרים אל חידתו של מקדש מצרי קדום, שהופשט אל האלמנטים הגיאומטריים מתוך שימור כוחו העל־זמני

תגובות

אורלי סבר — ''Wall Run'', אוצרת איה לוריא, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית בקרקעית בריכת האור הענקית של מוזיאון הרצליה, בחיק המיצב הפיסולי של אורלי סבר, אפשר לחוש בעוצמת האלמנטים הבסיסיים שאורלי סבר אילפה במו ידיה אל חוקי החלל הזה בלי לאבד את תחושת הבראשיתיות. אל האחדות העזה של האלמנטים והחלל נופל מלמעלה אור היום העירום מבעד לגריד העצום של גג החלל ונטמע בה, עד שהמכלול היה לכמעט מקדש והתחושה לכמעט קדושה. כשנכנסים אל המיצב הפיסולי של סבר נדמה שחודרים אל חידתו של מקדש מצרי קדום, שהופשט אל...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו