בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עוצם עין אחת

אמנות הפיתוי

על התערוכות "מטיל צל" של גיל שחר בגלריה אלון שגב ו"התקרבות" של נדב בן־נון בגלריה רוזנפלד

תגובות

גיל שחר, "מטיל צל", גלריה אלון שגב, תל אביב לפעמים, למרות שאתה מודע לפיתוי הגלוי ביצירה כלשהי, אתה מוצא עצמך מתמסר לו. ואמנם יש בפיסול של גיל שחר משהו אנושי המומר אל החומר, בסטיות קלות, משהו מפתה בריאליזם המושלם שלו ומומר למצבים של סוריאליזם. הפיתוי גלוי ומודע לעצמו ולמתבונן והוא כמלכודת דבש. יצירתו של שחר פרפקציוניסטית בעשייתה ויש בה סוג של אלכימיה אמנותית שמצליחה לשמר את האנושי בדמויות המפוסלות, בראשים ובפלגי הגוף העליונים של גברים, אמנים ברובם, הנדמים להשלכה ולהכפלה של האמן...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו