עוצם עין אחת

מודלים לאסתטיקה אבודה

ביקורים בסדנאות האמנים ובגלריה החנות בתל אביב, ובמוזיאון בית אורי ורמי נחושתן בקיבוץ אשדות יעקב מאוחד

עוזי צור
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עוזי צור

שיראל הורוויץ, "שידרה", אוצר איתן בוגנים, סדנאות האמנים בתל אביב

תערוכת הפיסול המשובחת של שיראל הורוויץ בחדר הפרויקטים של סדנאות האמנים בתל אביב היא תערוכה נזירית וזעירה של פאר שנגוז.

מרכז התערוכה, המוסט בחכמה הצידה, הוא כן נישא ממתכת אפורה שנוצר במיוחד לתצוגה ושאורכי רגליו נדמים שונים באורכם. משידרתו יוצאים ארבעה מדפי מתכת והחמישי יושב כמגש על צירו. הכן הוא השידרה הנושאת את הפסלים המוקטנים המתרוממים בתנועה סיבובית שנקטעה בגבהים משתנים, ואפשר לדמיין את הכן מסתחרר ואת הפסלים באוויר כעפיפונים. שלדי הפסלים מפוסלים בהנדסה חסרת שחר מתוחות עליהם יריעות קטנות חצי שקופות, כנשלים שהתייבשו על המתארים. אלו דוממים הלוכדים את האור כמלכודות חלום, בצבעוניות של מפרשיהם הקטנים הקשיחים המשתנה מפסל לפסל ומיריעה ליריעה, צבעוניות ממותקת משהו ששחור השלד פושה בה. פסלים הנדמים לאוהלי נוודים, או מודלים של חורבות מופשטות, אדריכלות בלתי אפשרית בין הפיסול לציור.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ