בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עוצם עין אחת

מוסיקת מוות זעירה

ביקור בתערוכות "דימינואנדו (כשר)" של פסי גירש ו"כד על הראס" של דנה דרויש ורמי מימון

תגובות

פסי גירש, "דימינואנדו (כשר)", אוצר: ניר הרמט, מקום לאמנות, תל אביב פסי גירש מאתגרת באופן הטבעי לה כמעט לכל אורך יצירתה הענפה את גבולות הטעם הטוב, לא ברור אם היא מודעת או לא מודעת לכך, והיא חודרת שוב ושוב לאזורי הגבול של קיטש מורבידי. אני אישית נהנה לרוב, אך הרבה תלוי באופן ובמינון שבה תערוכותיה נאצרות. קל להקדיח את התבשיל של גירש במינון יתר, בחיבורים ובדגשים לא נכונים. הפעם נדמה שהאוצר ניר הרמט הצליח ליצור מאזן די נכון של המרכיבים והחיבורים. במרכז התערוכה סדרות צילומים שהם מוסיקת מוות זעירה:...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו