בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תגובות

אין קשר בין ספרי הלימוד לקשיי הבנה

קוראים יוצאים להגנה על ספרי הלימוד בעקבות מאמרו של דורון קורן וטוענים שספרים אלה אינם המקום הנכון לחפש את "השורשים להתרבות לקויי למידה"

תגובות

לא נפוח ולא אקדמי על פי הדרך שנקט דורון קורן בביקורתו על ספרי הלימוד הטובים והמצליחים "על קצה הלשון" ("ספרים", 21.2) נראה כי הוא מנסה לצקת על הנתונים פרשנות המתאימה ל"תפישתו החינוכית" ולעולם המושגים שלו, בלי ביסוס, ותוך גילוי של חוסר הבנה בפדגוגיה, בדידקטיקה ובמקצוע הלשון. בביקורת נכתב כי "בהעדפת המושג המלאכותי 'כתיבה תמה' על המושג הטבעי 'אותיות הכתב' ניכרת נפיחות פסבדו־אקדמית, מנוכרת ושתלטנית, הרוצה לכפות את עצמה הר כגיגית על נפשם הרכה של התלמידים הצעירים – במקרה זה, באמצעות 'מושגים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו