אם כבר כותבים ספר לימוד, קודם כל עליו להיות ספר

ספר יבש, הכתוב בלשון אקדמית כבדה, מנכר את התלמידים ומרחיק אותם מהרצון להכיר טוב יותר את הדיסציפלינה. תשובה לפרופ' מירי אליאב-פלדון

עדי מרקוזה־הס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עדי מרקוזה־הס

אני מבקשת להציג עמדה מנוגדת לזו של פרופ’ מירי אליאב־פלדון במכתבה ("ספרים", 4.4), המבקר את ביקורתו של דורון קורן על ספר לימוד היסטוריה לכיתות ו' ("ספרים", 28.3). אני מעידה על עצמי: ב–1994 יצא לאור ספר לימוד ביולוגיה שכתבתי לכיתות י'. מאחר שבעצמי לימדתי ביולוגיה בבית ספר תיכון באותו זמן, הכרתי את יעדי ההוראה של המקצוע לפי תוכנית הלימודים שנהגה אז, ואני מעזה לומר שגם הבנתי אותם, כדרישת אליאב־פלדון.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ