בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אם כבר כותבים ספר לימוד, קודם כל עליו להיות ספר

ספר יבש, הכתוב בלשון אקדמית כבדה, מנכר את התלמידים ומרחיק אותם מהרצון להכיר טוב יותר את הדיסציפלינה. תשובה לפרופ' מירי אליאב-פלדון

תגובות

אני מבקשת להציג עמדה מנוגדת לזו של פרופ’ מירי אליאב־פלדון במכתבה ("ספרים", 4.4), המבקר את ביקורתו של דורון קורן על ספר לימוד היסטוריה לכיתות ו' ("ספרים", 28.3). אני מעידה על עצמי: ב–1994 יצא לאור ספר לימוד ביולוגיה שכתבתי לכיתות י'. מאחר שבעצמי לימדתי ביולוגיה בבית ספר תיכון באותו זמן, הכרתי את יעדי ההוראה של המקצוע לפי תוכנית הלימודים שנהגה אז, ואני מעזה לומר שגם הבנתי אותם, כדרישת אליאב־פלדון. עם זאת, כאשר כתבתי את ספרי, לצד יעדי ההוראה והעמידה בדרישות תוכנית הלימודים, עמד לנגד עיני...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו