בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תגובות

חקר המקרא אינו רלבנטי לתלמידים

יהושע גתי מגיב לביקורת על מדורו של דורון קורן וטוען שההוראה על יסודות ביקורת המקרא היא אחת הסיבות העיקריות להרחקת התלמידים מהתנ"ך

6תגובות

התגובות לביקורתו של דורון קורן לספר הלימוד "אדם וגורלו" נראות כעשויות מקשה אחת, המשקפת אהדה נלהבת לשימוש בביקורת המקרא בהוראה בבתי הספר הממלכתיים. מצדדי ביקורת המקרא בבתי הספר הם חניכי הביקורת שספגו בלימודיהם האקדמאיים וממנה אינם מסוגלים להשתחרר. בעיניהם, הוראת שיר השירים למשל היא עיון השוואתי בספרות המצרית או לימוד ספר משלי על ערכיו המופתיים הוא לימוד השוואתי של ספרות מצרית מקבילה. אבל הוראת שיר השירים כשירה מופתית של דרך האהבה וההשתוקקות לה כספר השראה לצעירים והצעירות המתבגרים זה כבר לא...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו