שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

מה שכחו הדוקטורים במרכז לטכנולוגיה חינוכית

קוראים כותבים: על לימוד קריאה, על מתנחלים בספרות, על הפרדת הדת מהמדינה, על חדוות ימי הביניים ועל היעילות המוכחת של דמעות

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

ערגה סקרנית
אני רוצה לחזק את דבריו של דורון קורן בביקורתו על ספר הלימוד לכיתה א' ("ספרים", 13.2) וגם לעמוד לצדו אל מול תגובתה של נציגת המרכז לטכנולוגיה חינוכית, שדבריה מעוררים חשד לחוסר ידע בכל הקשור להתפתחות הילד. אכן, יש ממש בגעגוע לדרך הלימוד של פעם, כאשר ההוראה הבינה את נפש הילד.

נכון, העולם השתנה, אבל לא כך אצל הילד הרך בן השש. המהות הנפשית שלו לא השתנתה והיא עורגת וסקרנית ללמוד את האותיות. השאלה היא: איך?

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ