בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תגובה | לבו של המבקר נאטם ועינו נעצמה

בביקורת על ספרי החמיץ גלעד מלצר את מלאכת האיסוף של חומרים על המחלקה לצילום בבצלאל ואת הציר ההיסטורי המשמעותי שביקשתי לנסח דרכה

5תגובות
תצלום של ליאון גולדשמיד מתוך ספרה של נועה צדקה ובו מתועד כנס המועמדים ללימודי צילום בבצלאל, מסלול ראשון, 1980
ליאון גולדשמיד

נעצבתי למקרא הביקורת של גלעד מלצר על ספרי "האמת הפוטוגרפית אמת טבעית היא — כרוניקה של מחלקה לצילום" ("ספרים", 29.3). נעצבתי כי מלצר לא באמת קרא את ספרי, אלא את מה שספרי היה אמור להיות בעיניו, במוחו, בתודעתו ובפרקטיקת העבודה שלו־עצמו. בתחילת הביקורת הוא בא בטרוניה על כך שכותרת הספר חריגה באורכה (בלי כל התייחסות לכך שהכותרת היא ציטוט מספרו של בוריס שץ "על אמנות, אמנים ומבקריהם", על מלאכת הפוטוגרפיה, שהתגלה ומובא כאן לראשונה; הוצאת בני בצלאל, 1924). בהמשך הוא קובל על כך שעמודי התודות ארוכים מדי,...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו