בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

חרקירי של שיר

החדשנות הנועזת של סביילי גרינברג

"בְּדו־עִיר", ספר שיריו של גרינברג, מביא אלינו את רוח הפוטוריזם, שמנשבת בשירתו במופע מודרני בין הכרך הישראלי לכרך הרוסי

תגובות

בְּדו־עִיר 
 סביילי גרינברג. תירגמה מרוסית: גלי־דנה זינגר. הוצאת אבן חושן, 
84 עמודים, 48 שקלים ההיסטוריה המתועדת של האמנות רצופה מגמות וזרמים שפרצו והיו חדשניים לזמנם, סחפו איתם אמנים וקהל, וחלפו כשהם משאירים אחריהם את היצירות שנבעו בתוכם ומכוחם. נדמה שמִפנה המאות, בין המאה ה–19 למאה ה–20, הביא איתו שפע של תנועות אידיאולוגיות־אמנותיות, בקצב ובכמות המשקפים את האצת מהלכו של העולם והאדם, שעלו אז על הנתיב המהיר של המודרנה. תנועת הפוטוריזם נולדה באיטליה בתחילת המאה ה–20 במטרה מוצהרת לתת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו