בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מאיה בז'רנו מוציאה את השירים לחופשי

בז'רנו, משוררת ותיקה ופורייה, משחררת רבים מן השירים בספרה "פגישה עם השחקנים" מן הצורך להבהיר לקורא את מקורם הקונקרטי

תגובות

פגישה עם השחקנים
 מאיה בז'רנו. הוצאת הקיבוץ המאוחד, 74 עמודים, 72 שקלים השיר הטוב, כשהוא כתוב בגוף ראשון, שני או שלישי, הוא כמעט תמיד ביטוי של דיאלוג פרטי בין המשורר ובין עצמו. השיחה הפנימית שממנה הוא נובע, על החוויות והתחושות המניעות אותה, ייחודית למשורר, ועל כן יש בה רכיבים אידיוסינקרטיים המובנים לאשורם רק בעבורו. אך פלא השירה מאפשר לשורות שנוצרו בעקבותיה להניע את רגשותינו ותחושותינו, כאשר אנו יוצקים לשיר משמעויות משלנו. אלה מהדהדות עם תכניו כפי שהם משתקפים אלינו, בלי שנידרש לרדת לחקר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו