בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"מַשֶּׁהוּ רִירִי לוֹמֵד לִזְחֹל / תּוֹלַעַת, לֹא בַּת / קוֹל"

בספר שירים שני, המשוררת הילה להב עוסקת בפרשת פילגש בגבעה, אבל לא מפרה את הגבולות של המיתוס המקראי. להפך, היא אפילו מצרה אותם

תגובות

עד הבֹקר, מאת הילה להב, הוצאת הקיבוץ המאוחד, 2015, 93 עמודים לעתים, קורא השירה עשוי לשאול את עצמו מה יקרה עם ספר שירים חדש שהוא קורא בעוד עשרים שנה, למשל, האם עדיין יקראו בו? במקרה של ספרה החדש, השני, של המשוררת והמוסיקאית הילה להב (ילידת 1985, זכרון יעקב), "עד הבוקר" (2015, הוצאת הקיבוץ המאוחד), שקדם לו הספר "יחידה" (שראה אור ב-2011 באותה הוצאה), נדמה כי התשובה החיובית לכך היא קלה. להב היא משוררת מקובלת בקרב משוררי דורה והיא בוחרת לכתוב את שירי הספר, שמוגדר על ידה כפואמה, בהתבססות מוחלטת על...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו