בין אַלְפּוּעַ לעפולה |

המהלך ההפוך של דניאל עוז ואיריס בוקר

השוואה בין "שרון סטון של השיכון", קובץ הסיפורים של המשוררת בוקר, שנטוע עמוק בישראליות, ל"מדוע לא תראוני בדרכים" של המשורר עוז

אילן ברקוביץ'
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אילן ברקוביץ'

משוררים רבים בדורנו, אולי עוד יותר מאשר בעבר, פונים גם אל הפרוזה. ויש משוררים המשתמשים בכתיבת פרוזה כאמצעי לעסוק בנושאים שבשירתם הם לא עוסקים בהם. שניים מהמשוררים האלה הם דניאל עוז (יליד 1978, ערד) ואיריס בוקר (ילידת 1967, עפולה), שפירסמו לאחרונה קובצי סיפורים מרתקים למדי. עוז פירסם את "מדוע לא תראוני בדרכים" (כתר), ובוקר פירסמה את "שרון סטון של השיכון" (הדסטארט). קודם לכן פרסמו השניים קובצי שירה. עוז את "חיי החול" (2010, כתר) ואת "שיירי אהבה" (2013, אבן חושן), ובוקר את "כרוניקה של נישואין מתים" (2014, הדסטארט). הייתי רוצה לערוך השוואה קצרה בין שני קובצי הסיפורים של המשוררים הללו.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ