קול בודד במקהלה הגדולה

חמוטל בר־יוסף ספגה מהלומות לאורך מסלול חייה, החל בנפילתו של אחיה הבוגר במלחמת העצמאות וכלה בהרס חיי משפחתה על רקע התאבדותו של אחד מבניה. מחומרי חיים אלה כתבה שירים בטון הפוך לזה של שירת העמעום החצי־מודע של יונה וולך ומשוררות הניו־אייג' שבאו בעקבותיה. סגנונה הבהיר, הישיר, הנמנע לחלוטין מסלנג, מכל פתלתלות, ממחשבה בלתי־גמורה, מרמז, מאווריריות הוא אולי מה שהרחיק אותה ממרכז שירת הנשים הישראלית המקובלת היום

דן מירון
דן מירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דן מירון
דן מירון

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ