בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מי קורא את המידע שלנו באינטרנט

הספר "ג'ונגל הסיליקון" מסביר למשתמשי האינטרנט בשפה ברורה שאם הם חושבים שפרטיות זה משהו שאפשר לשמור עליו, הם טועים

18תגובות

ג'ונגל הסיליקון שומיט בלוג'ה. תירגמה מאנגלית: ליאת פלן־לברטובסקי. הוצאת אחלמה, 384 עמ', 94 שקלים יום אחרי שסיימתי לקרוא את "ג'ונגל הסיליקון" של שומיט בלוג'ה הופיעה ב"ניו יורק טיימס" ידיעה על קמפיין חדש של חברת "מיקרוסופט". הקמפיין, שנקרא You're getting Scroogled (משחק מלים שפירושו "גוגל דופקת אתכם") מציג מחקרים ועדויות לכך שחברת גוגל חודרת לפרטיות של כולנו. "הודעת דואר אלקטרוני בין בעל לאשה או בין שני חברים קרובים אמורה להיות אישית", אומר הקריין של הסרטון הראשון, "אבל גוגל חוצה את...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו