בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השמרנות של ניר ברעם

ב"צל עולם" ברעם הוא "אחד שיודע". הקורא שהוא מדמיין לעצמו, לעומתו, הוא "אחד שלא יודע". אך בעולם הפוסט־מודרני שהוא מתאר, העמדה הזו מיושנת

52תגובות

צל עולם ניר ברעם. הוצאת עם עובד, 484 עמ’,
98 שקלים מסתמן: מודעות חברתית־כלכלית היא טרנד לוהט בספרות העברית העכשווית. יותר ויותר ספרים שראו אור בזמן האחרון מוקדשים לשאלות של מרחבי מחיה, התפתחויות מקצועיות, פערים כלכליים. את זוהרן של הדרמות הלאומיות או המשפחתיות הולך וכובש זוהרן של דרמות – ובעיקר טרגדיות – מעולם העסקים, הקרייריזם והנדל"ן. “מתקנים ואטרקציות” של מיכל זמיר, “בעלת הבית” של נעה ידלין, “גן נעמי” של ישי שריד ו”חובות אבודים” של איריס לעאל הם כמה דוגמאות מן הזמן האחרון, ויש עוד...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו