בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ההומניזם המיוסר של צ'ארלס דיקנס

ברומאן "בית קַדְרוּת" הפנה דיקנס אצבע מאשימה אל הסירבול והסחבת הסאדיסטיים של מערכת המשפט, והוקיע את הנצלנות והאכזריות ביחסי אנוש

19תגובות

בית קַדְרוּת, מאת צ'ארלס דיקנס, תירגם אמציה פורת, אחרית דבר: גליה בנזימן, הוצאת כרמל, 2014 צ'ארלס דיקנס (1870-1812), הוא מסוג הסופרים שכל אומה משתוקקת להם בכל דור: גם קאנוני וגם פופולרי. הוא ידע לשלב את עומק הראייה עם נגישות לקהל הרחב, מורכבות עם קסם, דיוק בפרטים עם רוחב פנורמי, אמנות הסיפור עם ניתוח ביקורתי של החברה. דיקנס הנציח את עירו לונדון, האהובה והקודרת, כמו שבלזק הנציח את פאריס, דוסטוייבסקי את פטרבורג, ג'ויס את דבלין ועגנון את ירושלים. קוראיו הרבים מספור יכולים להפיק מכתביו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו