בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מהפכת תחריר - הגיבורה האמיתית של הקולנוע המצרי

היצירות הדוקומנטריות שייצגו השנה את מצרים בפסטיבל הקולנוע בברלין צולמו אחרי המהפכה או בזמן התרחשותה, ובכולן יש התייחסות לכיכר שבה החל הכל

תגובות

למרות התהפוכות הפוליטיות שעברה מצרים בשלוש השנים האחרונות, שפגעו בתעשיית הקולנוע שלה, מצרים עדיין מפיקה יותר סרטים בשנה מכל ארץ ערבית אחרת, אם כי בקצב מואט יותר משנים עברו. בעיקר נפגע שם הקולנוע המסחרי, ואמנם הסרטים שייצגו השנה את מצרים בפסטיבל הקולנוע של ברלין היו שלוש יצירות דוקומנטריות, פרי יוזמה פרטית של יוצריהן. שלושת הסרטים צולמו אחרי המהפכה או בזמן התרחשותה, ושלושתם מתייחסים אליה ולכיכר שבה החל הכל, כיכר תחריר. הסרט "אוּם אמירה", של הבימאי נאגי אסמאעיל, השתתף בתחרות הסרטים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו