"זנב": המטרה השיווקית הצנועה שמאחורי ספרה היומרני של שרון קנטור

גיבור ספר הביכורים של שרון קנטור הוא פרסומאי מצליח שמגלה כי גידל זנב. בשפה מוגבהת בצורה מלאכותית היא מבקרת את תרבות הצריכה ומנגנוני השיווק שלה, אבל בה בעת גם מוקסמת ממנה

עמרי הרצוג
עמרי הרצוג
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עמרי הרצוג
עמרי הרצוג
  • שם הספר: זנב
  • סופר/ת: שרון קנטור
  • מו"ל: לוקוס
  • עורכ/ת: שירה חפר
  • מס' עמודים: 101
  • מחיר: 69

סוגה: פרוזה
קהל יעד: קוראים המסתייגים מחרושת התרבות הפופולרית ו/או מתפרנסים ממנה
מדף: יצירות על היחסים בין האנושי לחייתי, ליד קפקא ואובידיוס
המלצה: נובלה דידקטית הסובלת מעודפות רטורית

ביום בהיר אחד, במקלחון דירתו המעוצבת במרכז תל אביב, מגלה פרסומאי צעיר ומצליח כי צימח לו זנב נאה. התגלית המשונה הזאת עומדת במרכז "זנב", הנובלה של שרון קנטור, והיא נשענת על מסורת ותיקה של יחסים ספרותיים בין האנושי ללא־אנושי. מ"מטמורפוזות" של אובידיוס ו"הגלגול" של קפקא, ועד ל"חזירויות", הנובלה השערורייתית של מרי דריאסק, ואפילו ל"שניים", ספרה של ענבר אשכנזי שגם בו הגיבורה מצמחת זנב — הממשק בין אדם לחיה אינו מפסיק לרתק את הדמיון האנושי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ