בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך מזהים טקסט כשנתקלים בו

רוב ספרי הקריאה העוסקים במעשה הקריאה הם בלתי קריאים. לא כן ספרו של סטנלי פיש, שהוא לא רק ספר מבריק, אלא בהיר ונקרא כמו שיחה נמשכת

8תגובות

יש טקסטים בשיעור הזה? סמכותן של קהילות פרשניות, מאת סטנלי פיש, ערך וצירף הקדמה אליעזר (אד) גרינשטיין, רסלינג, 2012, 222 עמודים רוב ספרי הקריאה העוסקים במעשה הקריאה הם גם בלתי קריאים. במובן זה, רובם חותרים תחת המושג "קורא", "טקסט", "משמעות", "פרשנות", שהם מבקשים להגדיר או לפענח. לא כן ספרו של סטנלי פיש, "יש טקסטים בשיעור הזה?" שהוא לא רק ספר מבריק אלא אף בהיר, ולמעשה נקרא כמעין שיחה נמשכת; שיחה שמנהל פיש עם קוראיו, ולא פחות מזה – עם עצמו, כ"קורא" ואף כ"טקסט", כלומר עם פרשנויותיו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו