מהו ההיגיון הפנימי של הצילום

למרות המקום המרכזי שתופס הדימוי המצולם בחיינו, מעט מאוד דובר על מהות הצילום. ספר חדש מנכיח את הצילום כמציאות בפני עצמה

גלעד מלצר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
גלעד מלצר

RealityTrauma וההיגיון הפנימי של הצילום
עורך: חיים דעואל לוסקי. הוצאת מכון שפילמן לצילום, 383 עמ’, 96 שקלים

כולם מצלמים. טוב, לא כולם, אבל בעולם הקרוי "מערבי" כולם מצלמים. אלו שאינם בעולם הזה, אותם בעיקר מצלמים. ואז ה"כולם" מפיצים תצלומים וכולם חווים את העולם, בעיקר באמצעות דימויים מצולמים. בתקשורת. ברשת. בבית. ברחוב – בפרסומות ענק, במכשירים ניידים, במסכים. אנחנו חווים וזוכרים, ומדברים את העולם יותר ויותר באמצעות דימויים מצולמים.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ