טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השחקן הראשי בתיאטרון הישראלי - הבמאי

דורית ירושלמי מלווה את התיאטרון הישראלי מתחילתו, ובניגוד לאחרים לא שוכחת את שגרת העשייה היומיומית ואת הצוות שמפיח חיים במחזה

תגובות

דרך הבימוי: על במאים בתיאטרון הישראלי דורית ירושלמי. הוצאת כנרת, זמורה־ביתן, דביר ומכון הקשרים, אוניברסיטת בן־גוריון בנגב, 624 עמ', 116 שקלים אפשר ממש לדמיין את המעצבת הגרפית מתחבטת איזה דימוי לבחור לעטיפת ספר העוסק בתולדות התיאטרון הישראלי: אלומת אור המפלחת במה ריקה? שחקן בבגדי חלוץ? ואולי תצלום שחור־לבן של איש צעיר, במשקפיים עבים, המנופף צרור דפים מול חבורה מותשת של שחקנים? עטיפת ספרה של דורית ירושלמי, “דרך הבימוי”, חומקת באלגנטיות מכל הקלישאות. את מקומם של הבמה, השחקן או הבמאי...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות