בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

וידויו של אדם שיכול לדבר רק דרך גרונם של אחרים

"לס מנינס" של ולסקז, כפי שצייר אותו ג'ון סינג’ר סרג'נט במאה ה-19, הוא ציור של מי שנושל משפתו, כמונו, הפוסטמודרניים

תגובות

ג’ון סינג’ר סרג'נט בא למדריד באמצע אוקטובר 1879 בכוונה ברורה להירשם במוזיאון הפראדו ולהעתיק ולסקזים. ולסקז היה בעיניו, כמו בעיניו של מאנה הצרפתי, הגשר בין אמנות העבר לעולם המודרני. המודרניות של ולסקז, הנועזות שלו, האינטליגנציה הציורית שלו היו בשביל סרג'נט מולדת. סרג'נט הוא דוגמה מובהקת לאמן שאמנותו היא מולדתו. הוא אמריקאי שנולד בפירנצה וחי בלונדון. אמנם הוא לא קפקא היהודי דובר הגרמנית בצ'כיה, אבל יש בו משהו שמזכיר את נבוקוב הרוסי הבונה את עצמו בגרמניה כדי להיות סופר אמריקאי. במיוחד הוא...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו