בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפילוסופיה של הצילום

"Reality Trauma וההיגיון הפנימי של הצילום" בעריכת חיים דעואל-לוסקי הוא נקודת ציון חשובה במחשבה העברית העכשווית על אמנות הצילום

4תגובות

Reality Trauma וההיגיון הפנימי של הצילום, עורך חיים דעואל לוסקי, מכון שפילמן לצילום ואבי גנור, 2013, 383 עמודים בדימוי המקובע יש תנועה אינסופית, כותב בצורה סתומה הפילוסוף הצרפתי ז'יל דלז. הרי במציאות דבר אינו קיים בצורה סטאטית, מוסיף ומבאר פרידריך ניטשה, גם העץ מתחדש בכל עת, אבל אנחנו יכולים להיווכח רק בצורתו, אנחנו לא מספיק מעודנים כדי לתפוש את ההתהוות המוחלטת שזורמת ברגע אחד. טכניקת הצילום היא אולי ההבטחה המודרנית לגלות את האינסופיות שיש ברגע אחד, שעליה מדברים ניטשה ודלז. הצילום...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו