בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מדוע חינוך למצוינות מזיק כל כך

חן למפרט מפציר במערכת החינוך לא לאלץ ילדים להתחרות, ומסביר היטב כיצד הצבת ההצלחה כערך פירושה ויתור על הדרך, כלומר על החינוך

67תגובות

ילדים חסרי ערך חן למפרט. הוצאת מכון מופ”ת, 150 עמ’, 50 שקלים בכל שנת הלימודים של כיתה ג' השתתפה בתי ב”פרויקט מצוינות” בבית הספר העירוני שהיא לומדת בו. השם המבטיח, שרמז על התכוונות מיוחדת לטיפוח כישורים, לא היה אלא כיסוי מילולי לחלופה מסובסדת למועדונית שעות הצהריים ולשירותי שמרטפות קלה – השגחה על הילדים בעודם אוכלים ארוחת צהריים ומכינים את שיעורי הבית. הכותרת “פרויקט מצוינות” התקבלה בביתנו כבדיחה עגמומית, עוד ניסיון מעורר חמלה של בית הספר האפרורי לשדר ברק, יעילות וחדשנות, כמו פרסומאי...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו