בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כיצד מגדירים מהי "השואה באמנות"

לספר של פנינה רוזברג חסר מבוא שיסביר למה מחקר על אמנות בזמן השואה, אמנים ניצולי שואה ובני הדור השני לא כולל למשל את נפתלי בזם ובועז ארד

תגובות

סלון המסורבים: השואה באמנות פנינה רוזנברג. הוצאת רסלינג, 206 עמ’, 94שקלים לפני כמה שנים, באביב, כשבני הבכור פקד את המוסד הקרוי גן טרום־חובה, שאלתי אותו: מה למדת בגן היום, ילד מתוק שלי? "למדנו על יום השועל והדבורה", הוא ענה. לא הכרתי יום כזה בלוח השנה, לא העברי ולא האזרחי. "מה?" גימגמתי, "מה בדיוק למדתם על זה?" והדרדק הוסיף: "הגננת אמרה שהנאצים הם רעים והם רצו לשרוף את היהודים ולעשות להם מה שהשועל עושה לדבורה", ורץ לשחק בגינה. הפכתי בדבר. הא! מחר יום השואה והגבורה. אבל... אבל כבר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו