בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המסר שיהפוך את הסרטונים שלכם לוויראליים

ג’ונה ברגר טוען שהוא מסוגל להסביר כיצד מסרים הופכים מידבקים, גורמים לנו ללחוץ על כפתור "שתף" ועושים אותנו לאנשי המכירות שלהם בלי שום תמורה

9תגובות

ויראלי ג'ונה ברגר. תירגמה מאנגלית: אלה בשן. הוצאת ידיעות ספרים, 221 עמ', 118 שקלים לפני כמה חודשים התקשרה אלי תחקירנית, לא משנה מאיזו תחנת רדיו, וביקשה שאעלה לשידור כדי להסביר מדוע דווקא הקליפ המוסיקלי "גנגם־סטייל" הגיע למיליארד צפיות. "תסבירי לי את למה הוא הגיע למיליארד צפיות", ביקשתי ממנה. "אני? מאיפה לי לדעת?" היא שאלה בתמיהה. "מעניין, זה בדיוק מה שאני רציתי לומר", עניתי. ג'ונה ברגר, פרופסור לשיווק מבית הספר למינהל עסקים וורטון, טוען שהוא דווקא יודע, ואת התשובה שלו...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו