בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תצוגת הכוח של קראווג׳ו

בציור "ניצחון האהבה" קראווג׳ו מציג לעינינו קופידון שאינו תינוק מעופף על שמי תכלת, אלא נער מודע לעצמו וכה ריאליסטי שקשה לדמיין שהוא יכול בכלל לעוף

9תגובות

חולשתה הגדולה ביותר של הכתיבה האקדמית, איננה, כפי שנוטים לחשוב, יומרתה הנמוכה תמיד (דוקטורטים מסוג "מוטיב החליל בציוריו המאוחרים של יאן סטין"), הלשון המסתייגת תמיד מעצמה והנסמכת על עשרות מראי מקומות בשביל לטעון טענה זעירה ללא שאר רוח. אלו הן ללא ספק בעיות. אבל חולשתה העיקרית של הכתיבה האקדמית היא העיוורון לאיכות. אפשר לקחת ציור מכוער ועשוי גרוע ולנתח את סמליו וסימניו כאילו רק הם קיימים על הבד. קרוואג׳ו מסכל את האפשרות הזאת. האיכות של ציוריו היא חלק מהתוכן. האיכות היא נשאית של תוכן. לעתים...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו