בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה ההבדל בין כתיבת ספר ליצירת סרט

במשך שנים, עושה הסופר את מה שבסרטים מוציאים אל הפועל צוותים של מאות אנשים. הוא לבדו מקים את התסריט ומביים אותו ומגלם את כל התפקידים

10תגובות

בשבוע שעבר צפיתי ב"כנס העתידנים", סרטו החדש של ארי פולמן, שגם כתב את התסריט על פי ספרו של סטניסלב לם. ישבנו כ–200 צופים באולם, והלומי יופי ומחשבה ראינו את המסך מחשיך ואת כותרות הסיום עולות. אחרי גל מחיאות הכפיים שוב השתרר שקט, ובמשך יותר מארבע דקות וחצי רצה רשימת הקרדיטים. שמותיהם של כל מי שהיו שותפים ביצירת הסרט גאו וטיפסו עוד ועוד ונעלמו בתקרת המסך: שחקנים, צוותי צילום, אנימטורים, אנשי סאונד ואנשי מחשבים ואנשי ארט, תאורנים, מפיקים, מעצבים ועורכים - צבא בינלאומי של מאות אנשי מקצוע. חשבתי...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו