בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כיצד מצליח התיאטרון הברלינאי להציג קלאסיקה

אם אחד האתגרים של התיאטרון הוא להציל 
את הקאנון, ברלין מציעה שתי הצלחות מעוררות קנאה: 
"הבתולה מאורליאן" של שילר ו"הכד השבור" של קלייסט

תגובות

ברלין, אוקטובר תיאטרון הוא מדיום בעל סימנים מחומרים שונים – גוף, שפה, קרשים, תאורה, שק – כולם מגויסים לבנות בשבילנו "עולם", ונגזר עליהם לאבד את אמוננו. העולם על הבמה שברירי; הסימנים אינם שלמים אף פעם; שום דבר מהדברים על הבמה אינו "דומה באמת" למה שהוא מצביע אליו בחוץ, בעולם הממשי, זולת אותו עולם בדוי, מתוח על פני אינסוף, כלומר האופל הכהה הפעור מעל לבמה ומסביבה: הסכמה בשתיקה מצד הצופים להקשיב לטקסט, להתפעם מהצגתו, להאמין ככל האפשר, כל עוד אפשר. לכן, קשה להציג באופן משכנע דרמות מן...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו