בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קווים לדמותו של הטרֶנד

איך להרוס את פסבינדר ושייקספיר בעזרת הפוסטמודרניזם. רשימה שנייה על התיאטרון בברלין, שיכול גם לאכזב ולייצר אשפה

תגובות

ברלין. אוקטובר אחת התערוכות החדשות ב"המבורגר באנהוף", הלא הוא המוזיאון של ההווה, כשמו המלא, קרויה "סוף המאה העשרים. ויהיה עוד יותר טוב", בתרגום מגרמנית, מעין וריאציה על כותרת עבודה גדולה של יוזף בויס שבמרכז התערוכה: "המאה העשרים (גירסה ראשונה)". היצירות הגדולות בתערוכה הן עבודות מפורסמות מאוסף מרקס של המוזיאון, שמדי פעם נמצאים תירוצים שונים ומבורכים כדי להציגן: בויס, אנסלם קיפר, סיי תוומבלי, רוברט ראושנברג, אנדי וורהול, ובקיצור – מה שנקרא סוף המאה העשרים, והמוזיאון, מחויב להווה, מתעקש...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו