בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הציור שמציג את התנאים להיתכנות האהבה

בציור של רובנס, משהו בקומפוזיציה גורם לנו להרגיש שאנחנו חלק מהקונספירציה 
נגד שמשון, שמוותר על עוצמתו כדי לאפשר מקום לזולת

15תגובות

אחד הקורסים המעולים שלקחתי בלימודַי באוניברסיטה היה ניסוי בקריאה פסיכואנליטית של יצירות ספרותיות. זכור לי במיוחד השיעור על "המלך ליר" של שייקספיר. ליר, טענה המרצה, ד"ר עדית אלפנדרי (או שמא לא טענה כך כלל ונפשי בדתה את הזיכרון הזה מתהומותיה), אינו יודע לאהוב. הוא אינו יודע להיות נאהב. הוא משול לתייר בארץ האהבה: אינו דובר את השפה, הוא זר ואבוד במרחביה ולכן הוא מעמיד את אהבת בנותיו במבחן הנורא. שמשון, אני מרגיש, הוא היפוכו של ליר: אין לו שפה אחרת פרט לזו של האהבה. דויד גרוסמן, בספרו "דבש...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו