בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

השורשים המפתיעים להתרבותם של "לקויי הלמידה"

אם בוחנים את חוברת העברית הנפוצה לכיתות ב' מתברר שהתלמידים בבעיה מפני שנראה שיש קשר בין האופי הלא מסודר של הספר לקשיי ההבנה שלהם

17תגובות

על קצה הלשון ב', ג' וד' דליה קרח־שגב, ליאת טל וד"ר עמנואל אלון. הוצאת מודן (41 שקלים ו-37 שקלים) את השורשים להתרבותם של "לקויי הלמידה" ו"מופרעי הקשב" בבתי הספר בעשורים האחרונים כדאי לחפש קודם כל, כבר אמרנו, בספרי הלימוד. ואם לשפוט על פי החוברת להוראת הקריאה והכתיבה בכיתות א' שנסקרה כאן במדור הקודם ("צלילים מספרים") ועל פי חוברת העברית הנפוצה לכיתות ב' שנבדקת כאן הפעם, "על קצה הלשון" (של דליה קרח־שגב, ליאת טל וד"ר עמנואל אלון, בסדרה הנמשכת גם לכיתות ג' וד') – התלמידים בבעיה. כי יש קשר...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו