דורון קורן
דורון קורן

על קצה הלשון ב', ג' וד'
דליה קרח־שגב, ליאת טל וד"ר עמנואל אלון. הוצאת מודן (41 שקלים ו-37 שקלים)

את השורשים להתרבותם של "לקויי הלמידה" ו"מופרעי הקשב" בבתי הספר בעשורים האחרונים כדאי לחפש קודם כל, כבר אמרנו, בספרי הלימוד. ואם לשפוט על פי החוברת להוראת הקריאה והכתיבה בכיתות א' שנסקרה כאן במדור הקודם ("צלילים מספרים") ועל פי חוברת העברית הנפוצה לכיתות ב' שנבדקת כאן הפעם, "על קצה הלשון" (של דליה קרח־שגב, ליאת טל וד"ר עמנואל אלון, בסדרה הנמשכת גם לכיתות ג' וד') – התלמידים בבעיה. כי יש קשר בין האופי הלא מסודר, הלא בהיר, הדלגני של שתי החוברות, לבין קשיי ההבנה וקשיי ההתמקדות בקרב התלמידים.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ