בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"הקאמרי" - ארמון הקיטש הישראלי

בהפקה השערורייתית של "אמא קוראז'" הרס התיאטרון הרעשני הזה את המחזה לטובת דחקות וצחקוקים, והזכיר לי כמה נידחים חיי, ולא רק חיי שלי

תגובות

כאשר ביקר ה"ברלינר אנסמבל" בפאריס, ב-1957, והציג שם את "אמא קוראז'" בבימויו של ברכט, שמת שנה לפני כן, כתב רולאן בארת - אז עדיין מבקר צעיר - תיאור של שש ג'סטות. שש הג'סטות הן מעין הקפאה של זרם המשחק, לטובת "הוכחה תיאטרונית" של משהו שהכינה שהדרמה עד לאותה הקפאה. המשחק, לפיכך, הוא משחק מיוחד, שברכט עבד עליו עם שחקניו משך מעט השנים שבהן הספיק לנהל תיאטרון משלו, למן השיבה לגרמניה ועד מותו המוקדם ב-1956. מכיוון שהפקת "אמא קוראז'" בתיאטרון הקאמרי היא שערורייה פרובינציאלית ונובו רישית של גניבת...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו