טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

העבודות הנהדרות-נוראות של גדעון גכטמן

מילדות, בשל פגם בלב, הזנחה ושלל סיבוכים, המוות היה לגכטמן כצל, ומהרגע שבו "נולד" כאמן, הוא עשה בו, במוות, שימוש כחומר, כמושג, כמסגרת רעיונית

תגובות

גדעון גכטמן: 2006-1942
 אוצרת ועורכת: איה מירון. הוצאת מוזיאון ישראל, 237 עמ' הגעתי למוזיאון ישראל ביום האחרון לתצוגה של אחת ההשאלות המרהיבות ביותר שאי פעם נחתו כאן - תמשיח הקיר הגדול "הבשורה" שצייר בוטיצ'לי, ושהועבר (השד יודע איך) ממקומו הקבוע במוזיאון אופיצי בפירנצה. הפרסקו הענק (יותר מחמישה מטרים וחצי אורכו), אשר הוצב במקור מעל הכניסה לבית החולים לילדים בפירנצה, מתאר את הרגע שהמלאך גבריאל מבשר למריה על הריונה. האשה עצמה הופרעה משגרת יומה ונמצאת בחלל רגיל, ביתי, כפי שדימיינו אותו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
tm_tools.isArticleType(article) : true